Jde o to zapůsobit na zákazníka

Dneska už nejde jen o to, jaké služby vaše firma nabízí, ale také o to, jak se chová k zákazníkům a v neposlední době i o to, jak se před nimi prezentuje.

Dávno pryč jsou ty doby, kdy byly na pultech všech obchodů na výběr maximálně dva druhy zboží, a to byli lidé ještě rádi, že si mají z čeho vybírat.

Dnes stačí zajít i do toho nejmenšího obchůdku a rozprostře se před vámi široká škála zboží, dnes mají zákazníci naopak problém si vybrat, jelikož různého zboží je tolik druhů, že nevědí, co dříve zvolit.

A to je důvod, proč si obchody nyní vybírají hlavně podle toho, jak se k nim chová personál a jak se před nimi daná prodejna prezentuje. A proto nedáte dopustit na moderní reklamní textil s výšivkou loga vaší firmy, který má každý váš zaměstnanec na sobě. Nemusíte tak riskovat, že se některá z prodavaček nebude umět vhodně obléknout.

polstarek-k-narozeninam.jpg
Jde o to zapůsobit na zákazníka
Ohodnoťte příspěvek